Are mereu clientul dreptate? Faptul că mergi într-un restaurant îți dă dreptul să-i umilești pe oamenii care lucrează acolo? Sper că nu!
Aceasta este povestea unei fete care lucra pe postul de chelneriță într-un restaurant! Povestea a fost spusă chiar de ea, să o ascultăm:
,,Am fost norocoasă, am găsit un loc de muncă într-un restaurant scump! Deși cu urechea mea stângă nu aud prea bine, iar cu cea dreaptă nu aud deloc, mi s-a dat șansa să lucrez aici. Port un aparat auditiv, așa că pot auzi aproape tot ce mi se spune foarte clar.
Dar într-o zi, în restaurant, a venit să cineze un cuplu în vârstă.
Eu: Mă bucur că ați ales restaurantul nostru! Sunteți gata să comandați?
Soția: Cheamă-l pe administrator, ACUM!
Eu: O secundă. Poate vă pot ajuta chiar eu?
Soția: Nu!
Așa că am fost nevoită să merg să-l chem pe administrator.
Administratorul: Bună seara! Cum vă pot ajuta?
Soția: De ce poartă angajații voștri căști? Ascultă muzică? Plătim mulți bani aici, și, crede-mă, merităm un serviciu perfect! Nu e bine!
Toți din restaurant au înghețat.
Administrator: Chelnerii noștri știu că nu au voie să poarte căști. Dar dacă ve-ți observa că cineva încalcă această regulă, vă rog să îmi spuneți. Garantez că această persoană va fi concediată!
Soția: Vă rog. Ea este!
Femeia a arătat spre mine.
Administrator: Îmi pare rău. Comportamentul ei depășește orice limită.
Soția: Sunt de acord!
Administrator: Eu vorbeam despre dumneata! Comportamentul dumitale este inadecvat! Chelerița poartă un aparat auditiv. Vă rog frumos să părăsiți acest restaurant și să nu vă mai întoarceți niciodată!
Soțul femeii enervate nu a sprijinit-o deloc. Femeia a plecat scoasă din minți din restaurant.
Eu aș vrea să îmi exprim recunoștința tuturor oamenilor care m-au apărat! Mulțumesc!”
Sursa: DeFemei